Home 2020-09-23T12:46:06+00:00

Belangrijke mededeling Corona Virus

Wat we doen: de klantervaring “heruitvinden” door de medewerkerservaring te “herontdekken”!

We wensen organisaties te helpen en te ondersteunen bij het aanpakken van huidige business uitdagingen:

  • Technologische evolutie
  • Betrokkenheid verhogen
  • Klimaat bewustzijn integreren
  • Inclusie verwelkomen
  • Digitalisatie omarmen
  • Focus op uniciteit
  • “Tribes” bouwen
  • Werk betekenis geven
  • Enz.

Dit door zich te concentreren op menselijk kapitaal met het oog om tastbare zakelijke doelen te bereiken.

De meest succesvolle en winstgevende organisaties zijn degenen die van de focus op hun menselijk kapitaal een strategische prioriteit maken.

Regelmatig investeren bedrijven forse bedragen en richten zich vooral op de processen waardoor de medewerkerservaring vaak vergeten wordt terwijl de verbinding tussen de klantervaring (customer experience) en medewerkerservaring (employee experience) het verschil kan maken. Met de juiste hulpmiddelen zijn medewerkers in staat om een “Customer Journey” onvergetelijk te maken.

Wil je meer weten ? Neem contact via het contact formulier op deze site.

Volgende workshop Lichaamstaal , binnenkort nieuwe data.

Wat denkt u van de handdruk van Donald Trump  en de reactie van japaanse premier?

Lid BNI Louise Brussel